Προσωπικό μήνυμα του διαχειριστή

Το ΣΤΑΥΡΟ-ΛΕΞΟ είναι προσωπική δουλειά ετών ολόκληρων (ξεκινήσαμε τον Οκτώβριο του 2010!) και σαν παιδί μου θα συνεχίσει να υπάρχει και να προσφέρει γνώσεις, παιδεία και απόψεις για όλα τα θέματα που ενδιαφέρουν πρωτίστως εμένα τον ίδιο. Ο τίτλος άλλωστε μιλάει για Σταύρου Λέξις, επομένως η υπογραφή μου βρίσκεται παντού σε αυτό το blog.
Μέσα στα χρόνια που πέρασαν ο χρόνος μειώθηκε και τα ενδιαφέροντά μου αυξήθηκαν. Απέκτησα μια υπέροχη οικογένεια και η συγγραφή μπήκε στη ζωή μου. Τα πρώτα μου έργα είναι ήδη εκεί έξω. Εδώ θα βρείτε και τη σελίδα των εκδόσεών μας, καθώς και την προσωπική μου σελίδα ως συγγραφέας. Σας περιμένω να συναντήθουμε σε όποιο από τα ταξίδια αυτά προτιμάτε.
Με παρηγορεί πως η επιλογή μου για διαχρονικά άρθρα από το διαδίκτυο ήταν σωστή, καθώς τόσα χρόνια μετά το ενδιαφέρον μένει αμείωτο από εσάς για τα θέματα που έχουν αναρτηθεί.
Σας ευχαριστώ για το ενδιαφέρον, ενισχύει το ενδιαφέρον μου για να συνεχίσω να κάνω όλα όσα αγαπάω.

Σταύρος

Παρασκευή 15 Ιουνίου 2012

"Πεινούσαν τα παιδιά μου"

Ποινική δίωξη για κλοπή άσκησε ο εισαγγελέας Ηρακλείου σε βάρος της 32χρονης, που συνελήφθη, χθες, γιατί έκλεψε τρόφιμα από σούπερ μάρκετ.

Η γυναίκα, που εμφανίστηκε συντετριμμένη στο Δικαστικό Μέγαρο, παραπέμφθηκε να δικαστεί από το Αυτόφωρο Μονομελές Πλημμελειοδικείο Ηρακλείου. Μιλώντας στους δημοσιογράφους, υποστήριξε ότι ήταν η πρώτη φορά που έκανε κάτι τέτοιο, γιατί βρέθηκε σε απόγνωση, καθώς η οικογένειά της αντιμετωπίζει σοβαρά οικονομικά προβλήματα.

"Ήμουν σε απόγνωση, απελπισμένη, πεινούσαν τα παιδιά μου", ανέφερε χαρακτηριστικά, τονίζοντας ότι έχει μετανιώσει για την πράξη της και ότι δεν μπορεί να κοιτάξει στα μάτια τα δύο παιδιά της.

Όπως είπε, πήρε από το κατάστημα, χωρίς να πληρώσει, δύο κουτιά γάλα μακράς διάρκειας, ένα κουτί φρέσκο γάλα και ένα παγωτό.

Κάνει πίσω η ιδιοκτήτρια εταιρεία

Αξίζει να σημειωθεί ότι μετά τον σάλο που προκάλεσε το θέμα, η ιδιοκτήτρια εταιρεία του σούπερ μάρκετ εμφανίστηκε σήμερα διατεθειμένη να μην ζητήσει την δίωξη της γυναίκας, με την προϋπόθεση ότι η 32χρονη θα καταθέσει έγγραφη δήλωση, στην οποία θα αναφέρει λεπτομερώς τους λόγους που την οδήγησαν στην πράξη της αυτή.

---------------------------------------------

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...