Προσωπικό μήνυμα του διαχειριστή

Το ΣΤΑΥΡΟ-ΛΕΞΟ είναι προσωπική δουλειά ετών ολόκληρων (ξεκινήσαμε τον Οκτώβριο του 2010!) και σαν παιδί μου θα συνεχίσει να υπάρχει και να προσφέρει γνώσεις, παιδεία και απόψεις για όλα τα θέματα που ενδιαφέρουν πρωτίστως εμένα τον ίδιο. Ο τίτλος άλλωστε μιλάει για Σταύρου Λέξις, επομένως η υπογραφή μου βρίσκεται παντού σε αυτό το blog.
Μέσα στα χρόνια που πέρασαν ο χρόνος μειώθηκε και τα ενδιαφέροντά μου αυξήθηκαν. Απέκτησα μια υπέροχη οικογένεια και η συγγραφή μπήκε στη ζωή μου. Τα πρώτα μου έργα είναι ήδη εκεί έξω. Εδώ θα βρείτε και τη σελίδα των εκδόσεών μας, καθώς και την προσωπική μου σελίδα ως συγγραφέας. Σας περιμένω να συναντήθουμε σε όποιο από τα ταξίδια αυτά προτιμάτε.
Με παρηγορεί πως η επιλογή μου για διαχρονικά άρθρα από το διαδίκτυο ήταν σωστή, καθώς τόσα χρόνια μετά το ενδιαφέρον μένει αμείωτο από εσάς για τα θέματα που έχουν αναρτηθεί.
Σας ευχαριστώ για το ενδιαφέρον, ενισχύει το ενδιαφέρον μου για να συνεχίσω να κάνω όλα όσα αγαπάω.

Σταύρος

Κυριακή 9 Ιανουαρίου 2011

Τρεις ήλιοι ανέτειλαν σήμερα στην Κίνα!


Τρεις Ήλιοι εμφανίστηκαν σήμερα στην πόλη Changchun, με τους κατοίκους της πόλης να κοιτούν έκπληκτοι το ουράνιο αυτό φαινόμενο.Η είδηση αμέσως βγήκε στα κινεζικά ΜΜΕ και οι κάτοικοι με ότι είχαν ανα χείρας άρχισαν να παίρνουν φωτογραφίες του φαινομένου.Δεν επρόκειτο όμως για κάτι ανεξήγητο ούτε για κάποιο γεγονός κοσμικών διαστάσεων, αλλά αντίθετα για ένα φαινόμενο παρόμοιο με αυτό του ουράνιου τόξου. Όπως εξήγησε ο Zheng Liu Jilin επικεφαλής του τοπικού μετεωρολογικού κέντρου, ουσιαστικά πρόκειται για μια οπτική διάθλαση της ατμόσφαιρας.«Το ουράνιο τόξο είναι ένα φυσικό φαινόμενο που παρουσιάζεται για παρόμοιους λόγους. Αυτό που συνέβη στη συγκεκριμένη περίπτωση είναι λόγω των σχετικά υψηλών νεφώσεων που παρουσιάζονται το χειμώνα, νεφώσεις οι οποίες σχηματίζονται από κρύσταλλους πάγου, διαμορφώνοντας μια διάταξη ανακλαστήρων. Όταν ο Ήλιος ανατέλλει οι ακτίνες του χτυπούν αυτό το πρίσμα διάθλασης, με αποτέλεσμα τον σχηματισμό του φαινομένου», είπε ο κινέζος μετεωρολόγος.
http://perierga.gr/?p=10666

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...